http://www.meebo.com/rooms

Selasa, 12 Mei 2009

CINTA ABADI


Kawan, engkau jatuh cinta pada si paras jelita yang mengenakan gaun Turki. Kelembutannya bak bidadari dan keindahannya bagaikan rembulan yang memikat hati..

cinta padanya membuatmu sentiasa gelisah dan berusaha untuk dapat selalu disisinya, dengan menjadi kain gaun yang menutupi tubuhnya, sehingga hatimu tenang dan tenteram..

Kawan, cinta dan kesetiaanmu pada sang kekasih dipuji. Kerana menurut pengakuanmu, engkau mencintainya bak mencintai dirimu sendiri. Engkau sama sekali tak merasa sakit hati pada prilaku kasar dan keras-hatinya. Kerana, seseorang tak akan memetik sekuntum bunga tanpa duri dan susah payah. Dan madu tak akan didapat kecuali dengan terkena sengatan lebah..

Alhasil, menurut pandanganmu, semua itu merupakan keindahan bagi sang kekasih. Dan engkau mengenal kekasihmu dengan berbagai ciri khusus ini. Engkau juga mengatakan bahawa hidup dan matimu senantiasa mencintai kekasihmu. Sampai hari di mana tulang-belulangmu hancur, engkau tetap mencintainya..

Ketahuilah, pada akhirnya engkau akan meraih kemenangan. Kerana cinta dan kesabaran bersamamu, bersuka hatilah. Obat cintamu yang ada di bibir merah-delima sang kekasih akan segera engkau dapatkan. Semoga berhasil Insya Allah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan